پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

تداوم اعتصاب استقلالی‌ها/ نکونام استعفا می‌دهد؟

استقلال هر روز برای طرفدارانش یک خبر جدید دارد؛ خبرهایی که اوضاع آشفته و نابه‌سامان این تیم را بیش‌تر نمایان می‌کند.
کد خبر: 4644
زمان انتشار: 3 مرداد 1402 ساعت 10:29:29
تداوم اعتصاب استقلالی‌ها/ نکونام استعفا می‌دهد؟

 طلوع اقتصاد این روزها طرفداران استقلال فکر می‌کنند که شرایط برای تیم محبوب‌شان در بدترین حالت ممکن است اما هر روز یک چالش جدید و پیچیده‌تر این تیم را به خود مشغول می‌کند؛ نمونه آخر هم اعتصاب آبی‌پوشان در تمرین عصرگاهی روز گذشته بود!

آشفته بازار استقلال ظاهراً تمامی ندارد و در جدیدترین مورد، روز گذشته بازیکنان در اعتراض به تمامی مشکلاتی که تجربه کرده‌اند، دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب پدیده جدیدی در استقلال نیست اما مورد اخیر در شرایطی شکل گرفته که استقلال هنوز مسابقات رسمی خود در فصل جدید را شروع نکرده است و دیروز اولین اعتصاب در این تیم کلید خورد. فصلی که هنوز آغاز نشده، برای آبی‌ها با مشکلات زیادی به دنبال داشته و شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده تیم، کادرفنی و بازیکنان، اضطراب و استرس طرفداران را بیش‌تر می‌کند.

شایعه استعفای جواد نکونام

پیش از اعتصاب روز گذشته بازیکنان، شایعه استعفای جواد نکونام از سرمربیگری استقلال مطرح شد که در نتیجه آن هواداران برای اعتراض به وضعیت موجود مقابل ساختمان باشگاه حضور یافته و عصبانیت خود از وضعیت موجود را به گوش مدیران استقلال رساندند.

استقلال که امیدوار به جبران زمان از دست رفته و عقب افتادگی در فصل نقل‌وانتقالات بود، این هفته نتوانست مهدی قایدی و امیرحسین‌ حسین‌زاده را هم جذب کند و این دو نفر هم به اسامی بازیکنانی مانند محمد محبی و رافائل سیلوا اضافه شدند که تیم را ترک کردند.

شایعه انصراف نکونام از هدایت استقلال و در ادامه اعتصاب بازیکنان این تیم از انجام تمرین شرایط را برای تیم آبی‌پوش پایتخت بغرنج‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

روی کار آمدن علی خطیر به جای حجت کریمی هم فعلا نتوانسته دردی از مشکلات استقلال را دوا کند و به جز عقد قرارداد با چندین بازیکن مانند ایمان سلیمی، آریا برزگر و خالدآبادی، استقلال هنوز دستمزد فصل گذشته و فصل جاری بازیکنانش را پرداخت نکرده تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند.

انتهای پیام

 
 
 

تبلیغات در طلوع اقتصاد
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد